Electricitate motor pentru FIAT REGATA (138) 85 1.6
Preturi valabile doar pentru comenzile online !

ERA 550071

Senzor impulsuri, arbore cotit

Cod motor 132 C2.000; Culoare: alb; Înaltime: 20,7 mm; Cod art.: 550071 ; Numar conexiuni: 2 ; Rezistenta electrica: 700 Ohm; Lungime cablu: 450 mm; Masa: 0,078 kg;

62,00 Lei

Indisponibil
Detalii

ERA 550089

Senzor impulsuri, arbore cotit

Masa: 0,052 kg; Numar conexiuni: 2 ; Culoare: negru; Înaltime: 29,5 mm; Lungime cablu: 440 mm; Cod art.: 550089 ; Rezistenta electrica: 700 Ohm;

74,00 Lei

Indisponibil
Detalii

HELLA 6ZL 003 259-201

Senzor presiune ulei

Pâna la nr.sas. 3016645; Pâna la nr.sas. 4370258; Pâna la nr.sas. 6805166; Cod motor 156 A2.246; Corespunde piesei originale- ca si culoare: negru ; Dimensiune filet: M14x1,5 ; Pres. de act.: 0,5-0,75 bar; Functie comutator combinat: Deschizator; Numar conexiuni: 1 ; Voltaj: 12 V; Deschidere: 24 ; Curent electric: 0,25 A;

57,00 Lei

Indisponibil
Detalii

QUINTON HAZELL XOPS27

Senzor presiune ulei

Dimensiune filet: M14 x 1.5 ; Pres. de act.: 0.29-0.53 bar; Deschidere: 22 ; Numar poli: 1; Culoare carcasa: negru ; Nr. informatii tehnice: Circuit N.C. ;

17,00 Lei

Indisponibil
Detalii

QUINTON HAZELL XREV126

Senzor impulsuri, arbore cotit

Rezistenta electrica: 700 Ohm; Lungime cablu: 460 mm; Tip senzor: inductiv; Numar poli: 2; Adancime montaj: 20,7 mm;

137,00 Lei

Indisponibil
Detalii

QUINTON HAZELL XTT3

senzor,temperatura lichid de racire

Dimensiune filet: M16 x 1.5 Taper ; Deschidere: 19 ; Numar poli: 1; Culoare carcasa: negru ;

31,00 Lei

Indisponibil
Detalii

STANDARD 18751

Senzor impulsuri, arbore cotit

Rezistenta electrica: 700 Ohm; Lungime cablu: 460 mm; Tip senzor: inductiv; Numar poli: 2; Adancime montaj: 20,7 mm; Articol extins/Info extins 2: cu cablu; Forma carcasa stecher: Unghiular ;

87,00 Lei

Indisponibil
Detalii

STANDARD 52400

senzor,temperatura lichid de racire

Dimensiune filet: M16 x 1.5 Taper ; Deschidere: 19 ; Numar poli: 1; Culoare carcasa: negru ;

27,00 Lei

Indisponibil
Detalii