Curea de transmisie trapezoidala pentru NISSAN SUNNY II Hatchback (N13) 1.6
Preturi valabile doar pentru comenzile online !

BOSCH 1 987 947 740

Curea transmisie

pâna în AM 03/1986; agregat antrenat:compresor aer conditionat; Lungime: 810 mm; Latime: 13 mm; Curea: margini deschise; Curea: dintat;

25,00 Lei

Indisponibil
Detalii

BOSCH 1 987 947 765

Curea transmisie

agregat antrenat:pompa servodirectie; Lungime: 900 mm; Latime: 11,9 mm; Curea: margini deschise; Curea: dintat;

21,00 Lei

Indisponibil
Detalii

CONTITECH AVX13X800

Curea transmisie

agregat antrenat:compresor aer conditionat; Masa: 0,094 kg;

25,00 Lei

Stoc furnizor
Detalii

CONTITECH AVX13X925

Curea transmisie

agregat antrenat:compresor aer conditionat; Masa: 0,107 kg;

19,00 Lei

Indisponibil
Detalii

DAYCO 13A0800C

Curea transmisie

Cod motor M10B18V; agregat antrenat:compresor aer conditionat; Latime: 13 mm; Lungime: 800 mm;

25,00 Lei

Stoc furnizor
Detalii

DAYCO 13A0925C

Curea transmisie

Cod motor M30B34M; agregat antrenat:compresor aer conditionat; Latime: 13 mm; Lungime: 925 mm;

24,00 Lei

Stoc furnizor
Detalii

GATES 6462MC

Curea transmisie

incepand cu an fabricatie 12/1989; agregat antrenat:compresor aer conditionat;

26,00 Lei

Stoc furnizor
Detalii

GATES 6467MC

Curea transmisie

agregat antrenat:compresor aer conditionat;

28,00 Lei

Stoc furnizor
Detalii

NIPPARTS J1130925

Curea transmisie

agregat antrenat:compresor aer conditionat; nr.buc. necesare: 2 ; Lungime: 925 mm; Latime: 12,5 mm;

35,00 Lei

Stoc furnizor
Detalii

QUINTON HAZELL QBB800

Curea transmisie

agregat antrenat:compresor aer conditionat; Latime: 13 mm; Lungime: 800 mm;

18,00 Lei

Indisponibil
Detalii

QUINTON HAZELL QBB925

Curea transmisie

agregat antrenat:compresor aer conditionat; pâna în AM 02/1987; Latime: 13 mm; Lungime: 925 mm;

19,00 Lei

Indisponibil
Detalii

SKF VKMV 13AVx935

Curea transmisie

incepand cu an fabricatie 12/1994; pâna în AM 05/1996; Cod motor 4D68; agregat antrenat:compresor aer conditionat;

26,00 Lei

Stoc furnizor
Detalii