Maneta/ cablu pentru FIAT ULYSSE (179AX) 2.0 D Multijet
Preturi valabile doar pentru comenzile online !

ATE 24.3727-0847.2

Cablu, frana de parcare

Pâna la nr.contr. 10284; pentru vehicule cu volan pe dreapta; Parte montare: spate dreapta; frana disc; Lungime: 1068 mm; Cod MAPP disponibil: ;

80,00 Lei

Indisponibil
Detalii

ATE 24.3727-0848.2

Cablu, frana de parcare

Pâna la nr.contr. 10284; pentru vehicule cu volan pe stanga; Parte montare: spate dreapta; frana disc; Lungime: 2360 mm; Cod MAPP disponibil: ;

166,00 Lei

Indisponibil
Detalii

BOSCH 1 987 477 928

Cablu, frana de parcare

pâna în AM 12/2010; Parte montare: centru; pentru vehicule cu volan pe stanga; Parte montare: fata; Lungime: 1535 mm; Lungime 1: 1295 mm;

117,00 Lei

Indisponibil
Detalii

BOSCH 1 987 482 235

Cablu, frana de parcare

Cod motor K4M 69...; incepand cu an fabricatie 11/2010; Parte montare: stanga; sau ; Cod motor K4M 69...; incepand cu an fabricatie 11/2010; Parte montare: dreapta; Lungime: 1255 mm; Lungime 1: 1114 mm;

118,00 Lei

Indisponibil
Detalii

TRISCAN 8140 10144

Cablu, frana de parcare

Var. Echip. LONGITUDINAL; Parte montare: fata; partea frontala; pentru vehicule cu volan pe stanga; L1/L2: 500/395 mm; Tip frîna: frana disc;

24,00 Lei

Stoc furnizor
Detalii

TRISCAN 8140 10145

Cablu, frana de parcare

Parte montare: spate; ampatament scurt; Parte montare: stanga; Parte montare: dreapta; partea din spate; L1/L2: 1614/1468 mm; nr.buc. necesare: 2 ; Tip frîna: frana disc;

48,00 Lei

Stoc furnizor
Detalii

TRISCAN 8140 10146

Cablu, frana de parcare

incepand cu an fabricatie 02/2006; Parte montare: spate; Parte montare: stanga; Parte montare: dreapta; L1/L2: 1495/1275 mm; nr.buc. necesare: 2 ; Tip frîna: frana cu tambur;

43,00 Lei

Stoc furnizor
Detalii

TRISCAN 8140 151020

Cablu, frana de parcare

incepand cu an fabricatie 03/2006; De la nr.sas. 10668; Parte montare: stanga; Parte montare: dreapta; partea din spate; L1/L2: 1255/1114 mm; nr.buc. necesare: 2 ; Tip frîna: frana disc;

50,00 Lei

Stoc furnizor
Detalii