Curea de transmisie trapezoidala pentru RENAULT 5 (122_) 1.3 (1225)
Preturi valabile doar pentru comenzile online !

BOSCH 1 987 947 629

Curea transmisie

agregat antrenat:pompa apa; Lungime: 675 mm; Latime: 10 mm; Curea: margini deschise; Curea: dintat;

18,00 Lei

Indisponibil
Detalii

CONTITECH AVX10X600

Curea transmisie

agregat antrenat:generator; incepand cu an fabricatie 01/1984; Masa: 0,051 kg;

23,00 Lei

Stoc furnizor
Detalii

CONTITECH AVX10X666

Curea transmisie

agregat antrenat:pompa servodirectie; Masa: 0,055 kg;

18,00 Lei

Indisponibil
Detalii

CONTITECH AVX10X700

Curea transmisie

agregat antrenat:generator; pentru vehicule cu aer conditionat; Pâna la nr.sas. F350001; Masa: 0,058 kg;

20,00 Lei

Stoc furnizor
Detalii

DAYCO 10A0600C

Curea transmisie

Cod motor 689.7.10; Latime: 10 mm; Lungime: 600 mm;

20,00 Lei

Stoc furnizor
Detalii

DAYCO 10A0665C

Curea transmisie

Cod motor 1H; agregat antrenat:pompa servodirectie; Latime: 10 mm; Lungime: 665 mm;

16,00 Lei

Stoc furnizor
Detalii

DAYCO 10A0700C

Curea transmisie

pâna în AM 01/1980; Cod motor FZ; Var. Echip. >01/80; Latime: 10 mm; Lungime: 700 mm;

17,00 Lei

Stoc furnizor
Detalii

GATES 6204MC

Curea transmisie

incepand cu an fabricatie 01/1984; agregat antrenat:generator; motorina; turbo;

24,00 Lei

Stoc furnizor
Detalii

GATES 6208MC

Curea transmisie

agregat antrenat:generator;

24,00 Lei

Stoc furnizor
Detalii

GATES 6279MC

Curea transmisie

agregat antrenat:pompa servodirectie; pentru vehicule fara aer conditionat;

24,00 Lei

Stoc furnizor
Detalii

QUINTON HAZELL QBA600

Curea transmisie

agregat antrenat:generator; incepand cu an fabricatie 01/1984; Latime: 10 mm; Lungime: 600 mm;

11,00 Lei

Indisponibil
Detalii

QUINTON HAZELL QBA666

Curea transmisie

agregat antrenat:pompa servodirectie; pentru vehicule fara aer conditionat; Latime: 10 mm; Lungime: 666 mm;

12,00 Lei

Indisponibil
Detalii

QUINTON HAZELL QBA700

Curea transmisie

agregat antrenat:generator; Latime: 10 mm; Lungime: 700 mm;

12,00 Lei

Indisponibil
Detalii