Articulatii directie pentru ALFA ROMEO 164 (164) 3.0 24V (164.K1)
Preturi valabile doar pentru comenzile online !

A.B.S. 240002

Articulatie axiala, cap de bara

Parte montare: stanga; Parte montare: dreapta; Parte montare: partea de jos; Dimensiune filet 1: M14X1.5 RHT ; Dimensiune filet 2: M14X1.5 RHT ; Lungime: 271 mm;

78,00 Lei

Indisponibil
Detalii

DELPHI TA1164

Cap de bara

Parte montare: stanga; Parte montare: dreapta; Dimensiune filet: M14x1.5 ; Tip filet: cu filet pe dreapta; Tip filet: cu filet interior;

55,00 Lei

Stoc furnizor
Detalii

FIRST LINE FTR4106

Articulatie axiala, cap de bara

Parte montare: pe ambele parti; incepand cu an fabricatie 07/1990; Dimensiune filet: M14x1.5 ;

74,00 Lei

Indisponibil
Detalii

FIRST LINE FTR4280

Cap de bara

Parte montare: pe ambele parti; Parte montare: exterior; incepand cu an fabricatie 07/1990; Dimensiune filet: M14x1.5 ;

57,00 Lei

Indisponibil
Detalii

METZGER 54019708

Cap de bara

Partea de montare: Axa fata dreaptaPartea de montare: Axa fata stangaDimensiune filet: M14x1,5 ;

70,00 Lei

Indisponibil
Detalii

QUINTON HAZELL QR2405S

Cap de bara

Parte montare: Axa fata ambele parti; Dimensiune conus: 12,5 mm; Filet int.: M14x1,50 mm; Tip filet: cu filet pe dreapta;

86,00 Lei

Indisponibil
Detalii

RUVILLE 915803

Cap de bara

Parte montare: fata stanga; Parte montare: fata dreapta; Dimensiune filet 1: M14x1,5 ; Dimensiune filet 2: M10x1,25 A ; Dimensiune conus: 12,6 mm;

60,00 Lei

Indisponibil
Detalii

TRW JAR100

Articulatie axiala, cap de bara

Parte montare: pe ambele parti; Parte montare: punte fata; Tip filet: cu filet pe dreapta; Dimensiune filet: M14x1.5 ; Vehicul cu volan pe stânga/dreapta: pentru volan pe stanga/dreapta;

103,00 Lei

Indisponibil
Detalii

TRW JTE135

Cap de bara

Parte montare: Axa fata ambele parti; Tip filet: cu filet pe dreapta; Dimensiune conus: 14 mm; Vehicul cu volan pe stânga/dreapta: pentru volan pe stanga/dreapta; Dimensiune filet: M10x1.25 ; Filet int.: M14x1,5 mm; Lungime: 142 mm;

61,00 Lei

Indisponibil
Detalii