Curea de transmisie trapezoidala pentru FORD ESCORT III Break (AWA) 1.3
Preturi valabile doar pentru comenzile online !

CARGO 130493

SOLENOID

27,00 Lei

Indisponibil
Detalii

BOSCH 1 987 947 634

Curea transmisie

agregat antrenat:pompa servodirectie; pentru vehicule fara aer conditionat; Lungime: 800 mm; Latime: 10 mm; Curea: margini deschise; Curea: dintat;

18,00 Lei

Indisponibil
Detalii

BOSCH 1 987 947 673

Curea transmisie

agregat antrenat:generator; pentru vehicule fara aer conditionat; Lungime: 768 mm; Latime: 11,9 mm; Curea: margini deschise; Curea: dintat;

20,00 Lei

Stoc furnizor
Detalii

CONTITECH 11,9X793Ld

Curea transmisie

agregat antrenat:generator; pâna în AM 05/1992; Masa: 0,068 kg;

20,00 Lei

Indisponibil
Detalii

CONTITECH AVX10X818

Curea transmisie

agregat antrenat:generator; incepand cu an fabricatie 06/1981; Masa: 0,065 kg;

22,00 Lei

Stoc furnizor
Detalii

CONTITECH AVX10X825

Curea transmisie

agregat antrenat:generator; Masa: 0,066 kg;

21,00 Lei

Stoc furnizor
Detalii

DAYCO 10A0760C

Curea transmisie

Cod motor 16SV; agregat antrenat:pompa servodirectie; Latime: 10 mm; Lungime: 760 mm;

12,00 Lei

Indisponibil
Detalii

DAYCO 10A0800C

Curea transmisie

Cod motor M40B16ME.8; agregat antrenat:pompa servodirectie; Latime: 10 mm; Lungime: 800 mm;

18,00 Lei

Indisponibil
Detalii

DAYCO 11A0793C

Curea transmisie

Cod motor GSG; agregat antrenat:generator; Latime: 11 mm; Lungime: 793 mm;

25,00 Lei

Stoc furnizor
Detalii

GATES 6312MC

Curea transmisie

agregat antrenat:generator; pt. nr. OE BELT WIDTH 11.9mm;

28,00 Lei

Stoc furnizor
Detalii

QUINTON HAZELL QBA813

Curea transmisie

agregat antrenat:pompa servodirectie; Latime: 10 mm; Lungime: 813 mm;

13,00 Lei

Indisponibil
Detalii

QUINTON HAZELL QBA825

Curea transmisie

agregat antrenat:generator; agregat antrenat:pompa apa; agregat antrenat:ventilator; Latime: 10 mm; Lungime: 825 mm;

15,00 Lei

Indisponibil
Detalii

SKF VKMV 10AVx800

Curea transmisie

agregat antrenat:pompa servodirectie;

17,00 Lei

Stoc furnizor
Detalii